Wednesday, February 8, 2012

Under Construction
(BRA: Em Construção)


This is the first steps on the building of my new house... So, as I am building a new house for me and my family, I will update weekly until it´s done and we can move. This is the first step were I contracted a company (called Grenar) to make the ground more flat and good for the construction.

(BRA: Este é o primeiro passo para a construção de minha nova casa... Como estou começando a obra da casa onde vou morar com minha família eu vou colocar semanalmente como está a obra. Este é o primeiro passo onde contratei uma empresa (Grenar) para fazer a terraplanagem do terreno)





1 comment:

  1. Hello Nata! I didn't know that you are building a new house! Fun to see the construction process for it!
    I'm back on track now after my trip to Jaipur, India

    ReplyDelete