Wednesday, February 29, 2012

Building a house
(BRA: Construindo uma casa)



So the construction continues and for this week update I selected this small wall that is now with just a 1.5 meters from ground. This was built because my neighbour land stand way over mine and I was so affraid that his house came down. It's just the early weeks of construction and I think in about 2 weeks we shall have more walls.

(BRA: Então a construção continua e para o update dessa semana eu selecionei esta parede pequena que tem pouco menos de 1,5 metros. Ela foi construída antes do restante por conta do terreno vizinho ter ficado bem mais alto que o meu e, com as fortes chuvas, eu fiquei muito preocupado com a construção dele. Acho que em umas duas semanas já devemos ter mais algumas paredes.)

1 comment:

  1. Fun to see the progress! I hope the building process is on schedule....
    December came last night to Eagan and more snow is predicted for today!
    Happy Leap Day, Nata!

    ReplyDelete