Sunday, January 1, 2012

Best of 2011
(BRA: Melhor de 2011)



I had two best thing in 2011: the first one was the GSE I participate with Cláudia, Mayra, Flávia and João (all in the second picture) and it was the most amazing time I spent with somewhat stranger people (the group) and at the same time so kind... The same I can tell about our hosts in the USA (Minnesota), they were splendid; the second one was my vacations with my family in Disney World... No need to explain!

(BRA: Eu passei por dois excelentes momentos em 2011: o primeiro foi participar do IGE com a Cláudia, a Mayra, a Flávia e o João (todos na segunda foto) que foi o período mais espetacular que eu já passei com pessoas, posso dizer, estranhas (o grupo) e ao mesmo tempo tão bondosas e atenciosas... O mesmo eu posso dizer de nossos anfitriões nos EUA (Minnesota) que foram explendido; a segunda foram minhas férias na Disney acompanhado de minha família... Nem precisa explicar!)

Click here to view thumbnails for all participants

1 comment:

  1. Great of you to join the CDP blog January theme day! Once your blog is approved, then your comments will increase and more traffic, too!
    It was great having you and the other GSE members visit us in Minnesota!

    ReplyDelete